Instytut Metropolitalny – będący instytucją ekonomii społecznej – prowadzi działalność pożytku publicznego i w jej ramach świadczy usługi. Naszymi klientami są przede wszystkim: organy (podmioty) administracji publicznej, jednostki naukowe, think tanki, podmioty gospodarcze. Współcześnie deficytowe doradztwo eksperckie realizowane jest m.in. przez profesjonalne wydawnictwo naukowe, opracowywanie ekspertyz i opinii, organizację konferencji i seminariów, prowadzenie procesów partycypacyjnych oraz audyt jawnościowy.
Instytut na zamówienie klienta przeprowadza specjalistyczny audyt standaryzacyjny, mający na celu przebadanie funkcjonowania organów administracji publicznej pod względem transparentności jego działań. Po przeprowadzonym badaniu w ustalonym w ramach specyfikacji zamówienia zakresie, Instytut dokonuje weryfikacji zgodności wyników z określonym standardem. Efektem takiej analizy jest raport, zawierający dane o zagadnieniach odbiegających od przyjętych standardów, obszarach zgodności. Sporządzamy również wytyczne, których wdrożenie skutkuje wydaniem przez Instytut certyfikatu zgodności.
W celu uzyskania informacji o kosztorysie prosimy na następujący adres mejlowy przesłać specyfikację zamówienia: krzysztof.mularski@im.edu.pl w zakresie obejmującym co najmniej informacje podane w opisie usługi. Prosimy również o podanie informacji o podmiocie zlecającym oraz obszarze zagadnień.